[TYPO3-UG Dutch] TT-news Probleem na Extensie installatie

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Wed Nov 30 12:03:19 CET 2011

Even een update aan allen:

Op de pagina met de error melding stonden twee records onder elkaar, resp.
met de Twitter plugin en tt_News. Om de een of andere reden is de twitter
plugin "corrupt" geraakt en duurt het laden van de pagina meer dan de max.
30 seconden zodat tt_news geen tijd meer kreeg voor rendering. Dus heb ik
Twitter op aparte pagina gezet zodat tt_news weer snel werkt. Verder  moet
ik zien uit te zoeken waarom de Twitter pluging ineens zo traag geworden
is.

Verder staat in de serverlogging een bende errors:

[Wed Nov 30 08:42:45 2011] [error] [client 94.209.73.7] File does not
exist: /var/www/keyboard-centrum.nl/web/fileadmin/site/images/nav_sub.gif,
referer:
http://www.keyboard-centrum.nl/fileadmin/site/css/menu.css?1303415250

En inderdaad ontbreekt de gif. Maar het gekke: die is er nooit geweest.
Want in een maagdelijk gedownloade template ontbreekt het gif plaatje ook
terwijl de css er wel naar verwijst. Bug in de template??

Groeten, Fred

Op 29 november 2011 19:55 schreef Bas v.d. Wiel <bas at kompasmedia.nl> het
volgende:

Hartelijke groeten, Kind Regards,