[TYPO3-UG Dutch] TT-news Probleem na Extensie installatie

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Tue Nov 29 19:40:38 CET 2011

Hallo

Mijn klant/opdrachtgever wil graag in sommige tt-news berichten youtube
toevoegen en daarvoor heb ik de extensie  Youtube video in News
geinstalleerd. Maar het resultaat is een corrupte pagina. Want in plaats
van nieuwsberichten staat er :

plugin.tt_news ERROR
No pid_list defined

Ik heb echter daaraan niets veranderd en de configuratie even gechecked,
maar weet niet hoe ik dit moet oplossen. Hartelijk dank voor je tip/hint.
Het gaat om de pagina "Twitter- en ander nieuws" op site
www.keyboard-centrum.nl

--
Hartelijke groeten, Kind Regards,

Fred Mellink