[TYPO3-UG Dutch] Bugs rapporteren op Forge lukt me niet meer?

Bart Veldhuizen bart at v-int.nl
Mon Nov 21 11:15:56 CET 2011

Hi,

waarschijnlijk (hopelijk! ;-) een hele domme vraag, maar ik kom er niet
meer uit hoe ik bugs kan toevoegen aan forge.typo3.org. Ik ben ingelogd
via typo3.org, maar zie nergens een optie om een nieuw issue aan te maken.

Voor de goede orde: ik heb een issue met workspaces dat ik toe wil
voegen aan:

http://forge.typo3.org/projects/typo3v4-workspaces/issues

Ik heb dit met hetzelfde typo3.org account in het verleden wel gedaan en
dat werkte altijd. Is er wat veranderd, of ben ik gewoon kippig?

Dank!

Bart