[TYPO3-UG Dutch] .htaccess aanmaken op een MAC

Dick Sijtsma dick at simplon31.nl
Wed Nov 23 12:44:29 CET 2011

Dag Henny,

op de Mac kun je allemaal widgets installeren. Die roep je op via je
dashboard. Er is ook een widget om hidden files te tonen. Door die aan
te zetten kom je je htaccess file, met een punt er voor, tegen.

hier de link naar de widget:

http://www.apple.com/downloads/dashboard/developer/hiddenfiles.html

Succes.

Dick Sijtsma