[TYPO3-UG Dutch] Bugs rapporteren op Forge lukt me niet meer?

Sebastiaan de Jonge typo3 at sebastiaandejonge.com
Mon Nov 21 12:00:31 CET 2011

Beste Bart,

Wellicht zie je iets over het hoofd, of ben je nog niet ingelogd op het
moment dat je de pagina bezoekt. Ik krijg hier in ieder geval netjes de
optie om een nieuw issue aan te maken (op de link die je meestuurde).

Met vriendelijke groet/Kind regards,
Sebastiaan de Jonge

Professional TYPO3, WordPress, Android and web development
w: http://sebastiaandejonge.com | e: office at sebastiaandejonge.com | t: +31
(0)654 317 572 | skype: sabsebsop