[TYPO3-UG Dutch] Afbeelding in TemplaVoila FCE

Eef Wesselink eef.wesselink at home.nl
Tue Nov 15 00:42:15 CET 2011

Hallo Marijn,

volgens mij staat er een haakje verkeerd, dit zou het denk ik moeten zijn:

<TypoScript><![CDATA[
10 = IMAGE
10.file = GIFBUILDER
10.file {
XY = 250,250
quality = 96
format = jpg
import = uploads/tx_templavoila/
import.current=1
import.listNum=0
height=250
width=250
}
]]></TypoScript>

Oh ja en je had een komma staan in plaats van een punt in deze regel
10,file.import = uploads/tx_templavoila/
Hoop dat het hiermee gaat werken!

met vriendelijke groet,

Eef Wesselink
mictoss