[TYPO3-UG Dutch] Afbeelding in TemplaVoila FCE

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Tue Nov 15 08:28:17 CET 2011

Hoi,

On 15-11-2011 0:42, Eef Wesselink wrote:
> volgens mij staat er een haakje verkeerd, dit zou het denk ik moeten zijn:
> Marijn Depraetere wrote:
[...]
> [...]

Een komma i.p.v. een punt helpt ook niet erg.

Click-enlarge gaat via imageLinkWrap:

10.imageLinkWrap = 1
10.imageLinkWrap {
   enable = 1
   bodyTag = <body bgColor="white">
   wrap = <a href="javascript:close();">|</a>
   width = 800m
   height = 600
   JSwindow = 1
   JSwindow.newWindow = 1
   JSwindow.expand = 17,20
}

In TSref kun je alle mogelijkheden vinden en daarmee de popup aanpassen
aan je wensen.

--
Kind regards / met vriendelijke groet,

Jigal van Hemert.