[TYPO3-UG Dutch] RealURL module en Imagelightbox

Martijn de Vries m.devries at mediamere.com
Tue Mar 29 18:42:26 CEST 2011

Beste Typo3'ers,

Eindelijk heb ik de oplossing gevonden. Voor de volgende: deze code plaats
je in de setup:
# Extensie RealURL
config.simulateStaticDocuments = 0
config.baseURL = http://www.domeinnaam.nl/
config.tx_realurl_enable = 1
config.uniqueLinkVars = 1

config.linkVars = L(0-3)
config.absRefPrefix = /

Succes en een fijne (werk)avond!

Met vriendelijke groet,

Martijn de Vries

Op 28 maart 2011 15:54 schreef Martijn de Vries
<m.devries at mediamere.com>het volgende: