[TYPO3-UG Dutch] De editor wordt geladen even geduld aub (IE8)

Koen Van Nuffelen koen_typo3 at obiwebs.be
Tue Mar 29 00:51:35 CEST 2011

Goeiedag,

In een website die draait op versie 4.4.7 met als instelling ->
persoonlijke gegevens -> taal = Nederlands, krijg ik bij het bewerken
van een Tekst content element bij de tab Tekst de volgende melding: De
editor wordt geladen even geduld aub.

De pagina blijft hangen, en bij iets nadere inspectie zie ik de volgende
javascript error:

Webpage error details

User Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0)
Timestamp: Mon, 28 Mar 2011 22:38:37 UTC

Message: Expected ';'
Line: 973
Char: 8482
Code: 0
URI:
http://www.vendiscapital.com/typo3temp/compressor/htmlarea_cumulative_9ebf7119159ed556f5d1_compressed-824a46392879f0514fa674bd8e1542fd.js.gzip

Dit probleem treedt niet op als je de taal op Engels of Frans zet.
En het probleem treedt ook niet op in Firefox.

Ik heb de typo3temp/compressor folder ook al eens verwijderd, maar
probleem ontstaat meteen opnieuw in IE8 met taal = nederlands.

Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn of in welke richting ik een
oplossing moet zoeken?

Met vriendelijke groeten,
Koen Van Nuffelen