[TYPO3-UG Dutch] tt_content outerWrap, div te veel bij insert records

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Mon Mar 7 11:21:04 CET 2011

Heel wonderlijk. Ik wil graag om elk content element in de rechter kolom
een div plaatsen.

tt_content {
   stdWrap {

     #add div to right colom
     outerWrap = <div class="cblok">|</div>
     outerWrap.if {
        equals.field = colPos
        value = 2
      }
   }
}

Dat gaat opzicht goed, behalve als er een bestaand record wordt
ingevoegd mbv "insert records". Dan wordt er opeens om voor mij
onverklaarbare redenen een extra <div> geinsert rondom de content
elementen die worden toegevoegd mbv insert record (blijkbaar wordt het
"insert records" element als een zelfstandig element gezien).

Dus zo:
     	<h2>titel</h2>

ipv:
    <h2>titel</h2>

Ipv outerWrap heb ik alle mogelijke andere wrap varianten geprobeerd.

Het wonderlijke is echter dat ik het niet kan terug vinden in de Object
Browser, voor zover ik kan nagaan is het geen zelfstandig element van
tt_content.

Iemand enig idee waar het extra element in de opmaak wordt toegevoegd,
of hoe ik die extra div kwijtraak?

--
met vriendelijke groet,

Muriel le Pair