[TYPO3-UG Dutch] Oops, an error occured!

Martyn Vormgeving info at martyn.nl
Mon Mar 7 10:18:55 CET 2011

Gelukkig, het lag niet aan mij deze keer.
Het was een vastgelopen back-up script bij de hosting provider.

Allemaal stress voor niets dus.
Sorry dat ik jullie ermee heb lastig gevallen maar allemaal weer
hartstikke bedankt voor het meedenken!

Groeten,
Martijn

Met vriendelijke groeten,
Martijn Kroon

Martyn Vormgeving
Grafische vormgeving, Webdesign, Reclame en Communicatie
Van Oldenbarneveltstraat 1 - 4812 KW Breda - +31 (0)76 513 89 56 - +31 (0)6 489 484 32
info at martyn.nl - www.martyn.nl

Op 7 mrt 2011, om 10:08 heeft Rob De Vries het volgende geschreven: