[TYPO3-UG Dutch] tt_content outerWrap, div te veel bij insert records

Rob De Vries dev at rob-ot.be
Mon Mar 7 12:25:30 CET 2011

Lijkt me logisch dat er een tweede div wordt toegevoegd.
Je vraagt om een element te wrappen die in col 2 staat. En dat gebeurt ook.
bij insert records gaat TYPO3 je origineel element nemen, die moet worden
gewrapped, en dan gaat TYPO3 dat element ook wrappen. Want dat heb je zo
gevraagd ...

extra if die nagaat of een element geen reference is om te voorkomen dat die ook
wordt gewrapped.
Als ik me niet vergis worden de insert records bijgehouden in sys_refindex.

mvg
Rb De Vries