[TYPO3-UG Dutch] List view (lijstweergave) in BE geeft HTTP-500 fout

Mark Olijslagers mark at timdmp.com
Thu Jun 30 10:27:37 CEST 2011

Hallo allen,

Ik ben een nieuw gezicht hier, zal me dus kort voorstellen.
Mijn naam is Mark Olijslagers en ben werkzaam in 's-Hertogenbosch.
Sinds kort ben ik actief met Typo3, duidelijk newbie status dus.

Nu heb ik meteen een vraag/probleem.
In de backend krijg ik (tijdens het ontwikkelen van de site) plots een
500 error in de list view.

In de tweede kolom is de boomstructuur wel zichtbaar, klik ik op een
pagina/sys folder dan krijg ik in het rechterscherm een 500 error.
Alle overige views (page/view/info/access/template/enz) werken probleemloos.

Iemand tips?

Groet,
Mark