[TYPO3-UG Dutch] List view (lijstweergave) in BE geeft HTTP-500 fout

Daniel Doesburg | DOESBURG.BIZ daniel at typo3-nl.eu
Thu Jun 30 10:42:53 CEST 2011

Hoi Mark,

Welkom!

Ja, zo'n error 500 is een lastig ding.
Bij mij blijkt het vaak een permissie probleem te zijn.

Weet je toevallig of je onlangs een extensie hebt geinstalleerd?

Nu kun je in dat geval 2 dingen doen:
1. De betreffende extensie helemaal deinstalleren en volledig
verwijderen en daarna opnieuw installeren.
2. Je gaat de hele extensie langs, dirs op 755 en bestanden op 644

Ik hoop dat het je helpt.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg