[TYPO3-UG Dutch] PHP modules

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Tue Jun 28 17:09:38 CEST 2011

Hoi,

On 28-6-2011 15:09, Dick Hoogendijk wrote:
> Ik weet dat voor elk OS de levering wat anders is maar omdat ik op het
> punt sta een nieuw systeem op te bouwen wil ik de volgende vraag stellen
> mbt PHP.
>
> Weet iemand ergens on the net een lijst met de PHP modules die een goed
> werkende TYPO3 site nodig heeft?

De basislijst:

http://api.typo3.org/typo3v4/current/html/classtx__install.html#adced81461e685ddf14cb77bd05c51f97

Verder kan dbal nog wat database gerelateerde modules nodig hebben (als
je op een ander dbms dan mysql gaat werken)

http://api.typo3.org/typo3v4/current/html/class_8tx__dbal__installtool_8php_source.html#l00378

Als extraatje heeft de Extension Manager SOAP nodig om te kunnen
communiceren met TER. Maar aangezien dat niet door iedereen als een
verplichte functionaliteit gezien wordt is het nog niet opgenomen in de
lijst met benodigde PHP modules.

--
Kind regards / met vriendelijke groet,

Jigal van Hemert.