[TYPO3-UG Dutch] tt_news: alternatief voor clearCacheCmd (alleen cache verwijderen van record)

Daniel Doesburg | DOESBURG.BIZ daniel at typo3-nl.eu
Sat Jun 4 20:18:44 CEST 2011

Hallo Muriel,

Het lijkt me geen zinvolle vraag. Pagina's worden gecached. En als je 1
pagina uit de cache flushed zal dat nauwelijks invloed op de snelheid
hebben. De eerste die de pagina opvraagt zal even moeten wachten. Maar
alle volgende krijgen weer de nieuwe cache-versie te zien.

Als jij klachten hebt over de snelheid na het aanpassen van een
nieuwsrecord denk ik dat je als waarde voor clearCachCmd "all" en/of
"pages" gebruikt is het begrijpelijker. Maar met alleen de ID's van de
betreffende pagina's valt het wel mee.

Dus kijk die tsconfig property nog eens na.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg