[TYPO3-UG Dutch] tt_news: alternatief voor clearCacheCmd (alleen cache verwijderen van record)

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Sat Jun 4 17:47:36 CEST 2011

Hallo,

Ik heb een website met nogal veel tt_news records.
In de handleiding van tt_news wordt aanbevolen om de cache van de
betrokken pagina's te legen mbv clearCacheCmd.
Dat lijkt een mooie oplossing maar clearCacheCmd verwijderd in een keer
de cache van alle tt_news records op de desbetreffende pagina waardoor
de site erg traag wordt.

Bestaat er een manier om de tt_news cache met wat meer beleid te legen?
Wat ik eigenlijk wil is dat de cache van alleen het record dat is
aangepast wordt geleegd, en de rest behouden.

Via Google heb ik alleen de ext ttnewscache kunnen vinden, maar deze
genereert in combinatie met TYPO3 4.5.2 fatal PHP errors.

--
met vriendelijke groet,

Muriel le Pair