[TYPO3-UG Dutch] tt_news layout

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sun Jul 17 14:26:16 CEST 2011

Hoi Willem,

Om bepaalde berichten niet 2x te laten zien kun je dit in TS
(TypoScript) doen in het SETUP gedeelte:

plugin.tt_news {
  displayList {
    excludeAlreadyDisplayedNews = 0
  }
}

En misschien moet je dit juist aan List2 zetten maar daarmee moet je
maar even experimenteren.

En voor het het volgende - vorige verhaal probeer dit bij die list
waarbij je het niet wil hebben:

plugin.tt_news {
	noPageBrowser = 1
}