[TYPO3-UG Dutch] <!-- Parsetime: 0ms --> ALTIJD 0ms ?

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sun Jul 17 13:55:52 CEST 2011

Ik heb het volgende toegevoegd in /typo3conf/localconf.php:

$TYPO3_CONF_VARS['FE']['debug'] = '1';

om de parsetime van een pagina in de broncode te tonen.

Echter bij een configuratie waarbij de website vanaf een andere MySQL
server (dus niet localhost) de database ophaalt staat in de broncode
altijd: <!-- Parsetime: 0ms -->

Dat schiet dus niet echt op ;-) LOL.

Iemand hiermee bekend dat dit alleen werkt als de website en database
op dezelfde server staat?

Op zo'n configuratie krijg je namelijk wel een parsetime terug maar
zodra de database op een andere server staat krijg ik dus:
<!-- Parsetime: 0ms -->

Hoop de iemand een suggestie of idee heeft waarom dit gebeurt?

Groeten,
Jordan