[TYPO3-UG Dutch] tt_news layout

W. van den Akker listsrv at wilsoft.nl
Sun Jul 17 13:12:57 CEST 2011

Hallo,

Ik ben bezig met een website met daar op de hoofdpagina een overzicht
van alle nieuwsitems.
Nu zou ik graag willen dat de eerst 2 nieuwsitems als LIST met een groot
deel van de text zichtbaar zijn en de rest als LIST2 (dus 2 kolomen).
Nu heb ik al lopen experimenteren met 2 plugins op de betreffende
pagina.
Een met LIST view en een met LIST 2 view.
Nadeel is echter dat ik onder aan de listview <vorige ... volgende> etc
krijg
en met LIST 2 ook weer de 2 nieuwsitems die iin LIST zijn weergegeven.

Iemand idee hoe ik dit kan bereiken?

gr,
Wllem

believed to be clean.