[TYPO3-UG Dutch] veranderen van domain record

Dick Hoogendijk dick at nagual.nl
Mon Jul 18 14:52:34 CEST 2011

Op 18-7-2011 14:26 schreef Marijn Depraetere:
> Dag Dick,
>
> In een poging nog wat extra uitleg te geven dan je nu reeds van Daniël
> kreeg:
>
> Dit weet je vast al maar om duidelijk te zijn:
Ik waardeer de extra uitleg van Marijn bijzonder. Ik heb niets nieuws
geleerd maar het staat allemaal wel weer keurig en helder op een rij. Ik
heb de laatste tijd wat last van warrige gedachten. Er zitten soms zelfs
wat (kleine) gaten in mijn Hier-en-Nu bewustzijn. Lastig voor de
omgeving. Ik werk er hard aan. Nu niet gaan roepen dat het de leeftijd
is (60). Maar een verveledn psychisch verschijnsel is het wel. Het is
vooral daarom dat ik al deze gestructureerde uitleg toch erg kan
waarderen ondanks de misschien wat warrig gestelde vraag die een aantal
van jullie voor vraagtekens stelde.
Bedankt mensen.