[TYPO3-UG Dutch] Foutmelding

Dirk Beunen dirk.beunen at gmail.com
Mon Jan 31 18:51:36 CET 2011

Hallo iedereen,

Ik heb sinds kort het beheer van een website overgenomen die opgebouwd is in
typo3. De huidige versie is 4.4.4 na een update komende van 3.8. Telkenmale
ik een extensie uitprobeer krijg op gegeven ogenblik een foutmelding, zijnde
:

*Error! *Reason: File "index.htm" was not found (2)!

Iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen? Let wel, het typo3
gebeuren is allemaal nog wat nieuw voor mij. Als je dit in je achterhoofd
kan houden bij het uitleggen van de oplossing.

Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite.

Dirk