[TYPO3-UG Dutch] Extensie: myquizpoll

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Mon Jan 31 17:37:37 CET 2011

Mmmmm . . .

Een aantal maanden geleden heb ik deze extensie ook gebruikt. Voor zover
ik me herinner hoefde ik niets speciaals te doen. Van een vraag met
digitale antwoorden werd spontaan een grafiek gemaakt. Ik herinner me
wel dat sommige vragen in dat overzicht "weg" waren. Voorbeeld: Van 5
gelijksoortige vragen waren alleen de grafieken van 1 t/m 4 te zien.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg