[TYPO3-UG Dutch] Extensie: myquizpoll

Lotte van Breugel lottevanbreugel at gmail.com
Mon Jan 31 13:46:19 CET 2011

Hallo,

Ik ben bezig om een poll te installeren op mn pagina.
Ik heb de extensie "myquizpoll" gekozen, omdat de resultaten van de poll
zichtbaar gemaakt kunnen worden in een mooie grafiek.
Voorbeeld:
http://typo3.org/documentation/document-library/extension-manuals/myquizpoll/1.4.0/view/1/1/#id2313144

Nu heb ik mijn poll-vraag geïnstalleerd, en wil ik mijn resultaten koppelen
aan de grafiek, maar dat lukt niet.
In de T3 handleiding staat bij de FAQ een voorbeeld, alleen ik kom er geen
wijs uit.
Voorbeeld:
http://typo3.org/documentation/document-library/extension-manuals/myquizpoll/1.4.0/view/1/5/

Zou iemand mij misschien kunnen helpen, voor mij is het niet duidelijk wat
ik nu moet doen om mijn poll te koppelen aan een grafiek.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Lotte van Breugel