[TYPO3-UG Dutch] Foutmelding

Bas v.d. Wiel bas at kompasmedia.nl
Mon Jan 31 19:35:21 CET 2011

Hallo Dirk,

Het eerste waar ik aan denk, is dat er iets loos is met RealURL of
simulateStaticDocuments. Ben je in de gelegenheid om die, op
bijvoorbeeld een testomgeving, eens helemaal uit te schakelen? Oude
versies van RealURL i.c.m. recente cores (en andersom) zorgen regelmatig
voor problemen. Commentarieer ook eventuele rewrite-rules tijdelijk uit
in je webserver config. Treedt het dan nog op, dan ben ik wel benieuwd
naar een fragment uit de error-log van je webserver waar deze fout instaat.

Groeten,
Bas