[TYPO3-UG Dutch] output tekst inclusief RTE html opmaak

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Thu Jan 27 14:19:30 CET 2011

Hoi,

On 27-1-2011 13:29, Muriel le Pair wrote:

> Ik heb er wel over na zitten denken, maar het is eigenlijk iets dat
> vanuit TYPO3 zou moeten gebeuren.

http://forge.typo3.org/projects/team-docteam

Join that army! :-)

TYPO3 is een product dat door de gemeenschap wordt gemaakt. Er zitten
designers in, de 'features' komen voor een groot deel uit de bugtracker
en wat er op mailinglijsten wordt geschreven, het wordt geprogrammeerd
door mensen uit de gemeenschap en de documentatie moet daar ook uit komen.

Beschouw je jezelf als onderdeel van de TYPO3 gemeenschap? Dat betekent
dan dat "vanuit TYPO3" ook vanuit jezelf zou kunnen komen...

--
Kind regards / met vriendelijke groet,

Jigal van Hemert.