[TYPO3-UG Dutch] output tekst inclusief RTE html opmaak

W.S.M. Perquin [YniVerse] perquin at yniverse.nl
Thu Jan 27 16:08:58 CET 2011

4.5 is okay.  En voortborduren op de huidige platform opzet. Dat is alleen maar goed. Het gaat me om versie 5.0 met fluid, extbase en de kans al je werk opnieuw te mogen doen. Daar heb ik zo mijn twijfels over. Maar nogmaals: een mening.

W.S.M Perquin
06-11372723
Mail send by phone

Op 27 jan. 2011 om 15:03 heeft Jacco van der Post <jacco at id-internetservices.com> het volgende geschreven: