[TYPO3-UG Dutch] output tekst inclusief RTE html opmaak

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Fri Jan 28 14:30:34 CET 2011

Op 27-1-2011 14:19, Jigal van Hemert schreef:

> http://forge.typo3.org/projects/team-docteam
>
> Join that army! :-)

and shake up the team.

> TYPO3 is een product dat door de gemeenschap wordt gemaakt. Er zitten
> designers in, de 'features' komen voor een groot deel uit de bugtracker
> en wat er op mailinglijsten wordt geschreven, het wordt geprogrammeerd
> door mensen uit de gemeenschap en de documentatie moet daar ook uit komen.

Weet ik. Maar, maar wat mij betreft is er op veel fundamenteler niveau
iets mis met de manier waarop de Wiki en documentatie is opgezet.
vergelijk http://mootools.net/docs/core/Element/Element eens met
http://wiki.typo3.org een wereld van verschil). Nog los van al die
ellendige word documenten.

> Beschouw je jezelf als onderdeel van de TYPO3 gemeenschap? Dat betekent
> dan dat "vanuit TYPO3" ook vanuit jezelf zou kunnen komen...

Ware het niet dat men "vanuit TYPO3" volgens mij op de verkeerde manier
bezig is om een wiki op te zetten.

--
met vriendelijke groet,

Muriel le Pair