[TYPO3-UG Dutch] Filelinks naam opmaken

Peter Ruijter peter.ruijter at gmail.com
Tue Jan 25 15:37:03 CET 2011

Beste Jeroen,

Het antwoord komt wat later nadat je hem hebt gesteld, maar beter laat dan
... en ik weet ook niet of je het antwoord inmiddels al hebt gevonden,
maar voor de mensen die nieuwsgierig naar het antwoord zijn, het volgende.

Je kunt het zgn. label van de filelink aanpassen door het attribute
labelStdWrap te gebruiken. In onderstaand voorbeeld worden alle
bestandsnamen die je in de browser ziet vervangen voor "hoi pipeloi".

filelink.labelStdWrap.cObject  =TEXT
filelink.labelStdWrap.cObject.value = hoi pipeloi

In het voorbeeld wordt gebruik gemaakt van een TEXT element, maar je zou je
ook voor kunnen stellen dat je er een COA van kunt maken en er doormiddel
van een userfunction je eigen exotische labels van kunt maken op basis van
de bestandsnaam die de functie binnenkomt.

Ik hoop hiermee je vraag te hebben beantwoord.

Met vriendelijke groet,

Peter Ruijter
*Peter Industries*
www.peterindustries.com