[TYPO3-UG Dutch] Filelinks naam opmaken

Jeroen de Vries Halsteren at gmail.com
Mon Jan 17 11:27:05 CET 2011

Ik wil geluidsbestanden aanbieden via de website. Daarvoor heb ik het
volgende gedaan. Een Media element zodat de bezoekers het eerst kunnen
horen en daarnaast wil ik hun de mogelijkheid geven om het bestand te
downloaden. Dus heb ik een FileLinks element eronder gemaat en die laten
verwijzen naar het bestand. Sorteer ik zelf mijn bestanden op datum
yyyy_mm_dd en dus zou ik een alternative naam willen hebben. Maar waar en
hoe moet ik dit aanpassen.

P.S. Ik ben beginnend TYPO3 gebruiker dus houd er rekening mee dat niet
alle termen en gebruiken bij mij bekend zijn.