[TYPO3-UG Dutch] 301 redirect

HocomAdvies [ Wiechert Hooghwinkel ] info at hocom-advies.nl
Sat Jan 15 22:59:50 CET 2011

De eerste redirect met /aanbieding.php werkt nu door de redirect/ rewrite rules helamaal vooraan in de typo3 .htaccess te zetten. Hierdoor worden die blijkbaar eerst uitgevoerd alvorens de realUrl rewrites iets gaan doen.
Helaas werkt het tweede deel nog niet.. Die nog maar eens proberen in de {REQUEST} vorm..

Wiechert Hooghwinkel

Op 15 jan 2011, om 22:34 heeft HocomAdvies [ Wiechert Hooghwinkel ] het volgende geschreven: