[TYPO3-UG Dutch] Filelinks naam opmaken

Jeroen Halsteren at gmail.com
Mon Jan 31 19:46:30 CET 2011

Beste Peter
Ik heb de tekst die U gestuurd heeft gekopieerd en geplakt maar er
verandert niks. Zie ik iets over het hoofd het is ook goed als iemand naar
een handleiding verwijst.

Jeroen

Op Tue, 25 Jan 2011 15:37:03 +0100 schreef Peter Ruijter
<peter.ruijter at gmail.com>:

> Beste Jeroen,
>
> Het antwoord komt wat later nadat je hem hebt gesteld, maar beter laat
> dan
> ... en ik weet ook niet of je het antwoord inmiddels al hebt gevonden,
> maar voor de mensen die nieuwsgierig naar het antwoord zijn, het
> volgende.
>
> Je kunt het zgn. label van de filelink aanpassen door het attribute
> labelStdWrap te gebruiken. In onderstaand voorbeeld worden alle
> bestandsnamen die je in de browser ziet vervangen voor "hoi pipeloi".
>
> filelink.labelStdWrap.cObject  =TEXT
> [...]

Gemaakt met Opera's revolutionaire e-mailprogramma:
http://www.opera.com/mail/