[TYPO3-UG Dutch] copyright jaartal ophogen

H.E.Weenink | Aristo WebDesign h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Sun Jan 9 00:55:36 CET 2011

Dag Fred,

Eef Wesselink (naamgenoot) heeft gelijk. Dat is niet één op één te plakken.
Voor zover ik het kan overzien, heb je gekozen voor een aantal oplossingen, die gelukkig voor jouw redelijk goed werken, maar waarvan je de werking niet geheel lijkt te overzien. Aanbrengen van veranderingen is dan een kwestie van "gokken" en "trial and error".
Daar is op zich niets mis mee.

Wil je grip krijgen op wat er gebeurt, dan moet je terug naar de basics. Zelf met typo3script of templavoila je site gaan bouwen, zodat je stap voor stap weet wat er waar en wanneer gebeurd is.

Of je gaat met de situatie die je nu hebt, echt stapje voor stapje alles doorzoeken en doorwroeten. Mogelijk heb je een beetje geluk en vind je het gauw, maar het kan ook lang duren. Dat is een heel leerzaam proces, wat je helaas alleen moet doorgaan, maar het kan je veel opleveren.

Ik kan je alleen succes wensen daarbij. En daar waar je concrete vragen hebt met een "kop en staart", dus zaken die we in onze omgeving na kunnen bootsen, dan kunnen we vanuit de TYPO3 community mogelijk wat vanaf de zijlijn adviseren.

Succes, Eef