[TYPO3-UG Dutch] copyright jaartal ophogen

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Sat Jan 8 22:15:08 CET 2011

Hallo Eef,

In de website heb ik Templavoila draaien. En in de fashionlang.xml heb ik
2011 ingevoerd als ook alle 2010 waarden in de html files van de template in
2011 veranderd. Het heeft geen positief resultaat gehad.

Groeten, Fred

Op 8 januari 2011 17:26 schreef Eef Wesselink <eef.wesselink at home.nl> het
volgende:

Hartelijke groeten, Kind Regards,