[TYPO3-UG Dutch] copyright jaartal ophogen

Eef Wesselink eef.wesselink at home.nl
Sat Jan 8 17:26:52 CET 2011

Hallo Fred,

Om te kunnen zeggen wat je fout doet zou ik meer informatie moeten hebben.
In een eerdere post schreef ik je dat het 1 op 1 plakken van code (bijna)
nooit werkt...
E.e.a. is o.a. afhankelijk van het al dan niet gebruiken van TemplaVoila en
van de gebruikte HTML-template en indien dat zo is of je dan ook een
lib.copyright ge-mapped hebt.

met vriendelijke groet,

Eef Wesselink
mictoss