[TYPO3-UG Dutch] copyright jaartal ophogen

Ronald Wopereis woepwoep at gmail.com
Sun Jan 9 10:19:07 CET 2011

hi Fred,

de vraag is niet: wat doe ik fout?
maar: wat ben ik nog vergeten?

de code hieronder van Jigal vult een variabele genaamd "lib.copyright"
dat is op zichzelf hartstikke mooi, maar het helpt niet zolang je in TV
(templavoila) nog geen "div" uit de template hebt gemapped op deze
variabele.

dus de eerste vraag is:
 heb je in fileadmin, staande op de tmpl file en kiezend voor de onderste
menuoptie "templavoila", wel een nieuwe regel toegevoegd (die dan in de XML
terechtkomt) namelijk een variabele van het type templavoila met SET en
INNER en dat soort dingen? en heb je bij options de naam overschreven met
"lib.copyright" ? en heb je daarna opgeslagen in de juiste TV-map ? (zie
general storage folder in de root van de website)

dus het helpt om iets uitgebreider te vertellen over de stappen die je
gedaan hebt

Op 8 januari 2011 16:05 schreef Fred Mellink <fmlk4u at gmail.com> het
volgende:

http://www.red-seadog.com