[TYPO3-UG Dutch] tt_news SINGLE met link naar zelfde record in andere pid

Bert Huijgen bert.huijgen at eo.nl
Tue Jan 4 21:52:56 CET 2011

Hallo,

In een bepaalde pagina (pid) toon ik een tt_news record in single
view. Nu wil ik graag daar een link bij naar hefzelfde tt_news record
maar in een andere pagina (pid). Met andere woorden: ik toon het
tt_news record als niews en daarbij wil ik dan een 'lees meer' link
naar een pagina die hetzelfde record toont met een andere html
template en andere typoscript.
Is zoiets mogelijk met tt_news (of met een extra plugin)?
Het lijkt een beetje op related nieuws, maar related nieuws moet je
handmatig koppelen. Het is nogal onhandig om elk tt_news item
handmatig te relaten aan zichzelf.

Groeten,
Bert