[TYPO3-UG Dutch] pw_highslide_gallery

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue Jan 4 00:23:24 CET 2011

Hoi Marieke,

Ook voor jou een 2011 om nooit te vergeten!

Ik snap je vraag niet helemaal. Als je de gallery gebruikt verschijnen
ze niet en als je de gallery gebruikt wel? Mijn denkraam is maar klein.

Heb je een link waar je een voornbeeld kunt laten zien hoe het nu is en
dan vertellen hoe je 't wilt hebben?

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg