[TYPO3-UG Dutch] pw_highslide_gallery

Marike Kooistra m.kooistra5 at chello.nl
Mon Jan 3 14:06:07 CET 2011

Met de beste wensen voor 2011.

Dit is een tweede poging om mijn vraag te posten. Dus als één en ander
dubbel in de lijst komt, mijn excuses daarvoor.

Ik heb een vraagje over pw_highslide_gallery. Ik wil deze extensie graag
gebruiken in een alleen-afbeeldingen-contentelement. Maar ik krijg de
titel en omschrijving niet onder de vergroting. Ik heb DAM geïnstalleerd
en de titels en omschrijvingen gevuld. Als ik de gallery gebruik, komen de
titels en omschrijvingen wel onder de vergrotingen.

Iemand enig idee?

Groet,
Marike Kooistra