[TYPO3-UG Dutch] tt_news SINGLE met link naar zelfde record in andere pid

Peter Ruijter peter.ruijter at gmail.com
Thu Jan 6 11:06:38 CET 2011

Beste Bert,

Je kunt een andere tt_news configuratie definieren door in je TypoScript
Template te controleren of je je op een bepaalde pagina bevindt. Ik geef
zelf de voorkeur om zoveel mogelijk zaken op één plaats te configureren, zo
kan je bij eventuele calamiteiten snel de  oorzaak vinden.

[globalVar = TSFE:id = 10]
plugin.tt_news {
  templateFile = fileadmin/templates/tt_news/special_tt_news.html
  singlePid = {$plugin.tx_timtab.blogPid}
}
[GLOBAL]

ref: http://ben.vantende.net/t3docs/tsref/page/7/

Door met deze variabelen te spelen kan je de presentatie van een
nieuwsbericht naar je wensen inrichten.

Succes!

Groet,

Peter Ruijter