[TYPO3-UG Dutch] tt_news SEARCH werkt niet meer helemaal zoals ik wil

Peter Ruijter peter.ruijter at gmail.com
Mon Jan 3 15:30:28 CET 2011

Beste Jordan,

Het lijkt erop dat er GET variabelen zijn gewijzigd waardoor vermoedelijk je
RealURL / CoolURL niet meer de juiste koppeling kan maken. Ik zou in een
test omgeving de RealURL / CoolURL in je TypoTemplate uitschakelen en kijken
of het dan wel werkt.

Vreemd dat dit niet eerder door iemand is opgemerkt.

Met vriendelijke groet,

Peter Ruijter