[TYPO3-UG Dutch] tt_news SEARCH werkt niet meer helemaal zoals ik wil

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Mon Jan 3 09:34:56 CET 2011

Tot voor kort werkte de SEARCH optie binnen de tt_news extensie zoals
bedoeld maar de laatste tijd (nieuwere versies TYPO3) wil het niet
helemaal meer.

------------
Demo 1
------------
ga naar:
http://www.goededoelenwereld.nl/nc/zoeken/
en zoek bijvoorbeeld op UNICEF
1e pagina met resultaat is prima, klik je echter onderin op de 2e
pagina, dus deze link:
http://www.goededoelenwereld.nl/nc/zoeken/blader/1/artikel/unicef/
Krijg je geen resultaat meer maar de zoekfunctie weer terug.

------------
Demo 2
------------
Ik heb de danp_cloudtag extensie even op deze pagina gezet:
http://www.goededoelenwereld.nl/index.php?id=725
Klik je nu door op een tag dan krijg je zo'n link:
http://www.goededoelenwereld.nl/nc/zoeken/artikel/UNICEF/
Ook dan geen resultaat op de tt_news pagina met de SEARCH optie
ingesteld.

Conclusie: zoeken werkt half. Doe je dit op de zoekpagina zelf dan is
de 1e resultaat pagina juist maar de volgende niet en via een tagcloud
extensie werkt het ook niet omdat deze achter de standaard zoekpagina
waardes zetten zo lijkt het.

Iemand enig idee waardoor bovenstaande komt en een suggestie hoe dit
op te lossen en werkend te krijgen?

Groeten,
Jordan