[TYPO3-UG Dutch] tt_news SEARCH werkt niet meer helemaal zoals ik wil

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Mon Jan 3 21:43:01 CET 2011

Hoi Peter (en de rest),

100% zeker met RealURL te maken. Ik had dit even op de live omgeving
uitgezet:

############
# RealURL #
############
#page.config.simulateStaticDocuments = 0
#page.config.baseURL = http://www.goededoelenwereld.nl/
#page.config.prefixLocalAnchors = all
#page.config.tx_realurl_enable = 1

BAM, nu werkt(e) het wel. Nu ik weer:

############
# RealURL #
############
page.config.simulateStaticDocuments = 0
page.config.baseURL = http://www.goededoelenwereld.nl/
page.config.prefixLocalAnchors = all
page.config.tx_realurl_enable = 1

heb werkt het niet meer en dus weer zoals gemeld en zoals je het nu
live kunt zien op de website.

Ik ben dus blijkbaar de eerste die dit heeft opgemerkt. Heeft hier
echt niemand anders last van of nog nooit getest?

Suggestie(s) hoe dit verder te onderzoeken en wellicht opgelost te
krijgen?

Als ik een bugmelding hier van wil maken hoe moet ik dit aanpakken.
Hoe te beginnen en wat te melden? Beetje een samenvatting van deze
posting in de nieuwsgroep?

Groeten,
Jordan