[TYPO3-UG Dutch] Multisite TS / Config

Gosse J de Jong gosse.kottick at gmail.com
Tue Dec 20 10:47:37 CET 2011

Hi Wiechert

Daar gaat het waarschijnlijk verkeerd Wiechert. Onder het Typo3logo maak je
de sites aan dus zowel site A als B is een wereldbol met een verwijzing
naar de Homepage.

--
Met vriendelijke groet,
Gosse

http://www.red-seadog.com

It's not the lofty sails but the unseen wind that moves the ship

Op 20 december 2011 09:57 schreef HocomAdvies [ Wiechert Hooghwinkel ] <
info at hocom-advies.nl> het volgende: