[TYPO3-UG Dutch] Multisite TS / Config

HocomAdvies [ Wiechert Hooghwinkel ] info at hocom-advies.nl
Tue Dec 20 09:57:01 CET 2011

@Jigal,

dat klopt, zo heb ik het nu ook. Ik heb dus maar 1 wereldbol (siteB) bij siteA staat het logo. Ik werk nu met typo3 versie 4.6.1.

@R
Mijn argument om met een te includen file te werken is, o.a om bij onverhoopte problemen met de installatie, en voor hergebruik een back-up van de instellingen te hebben. Tevens is het in de ontwikkel fase handig om dan via Coda makkelijk even iets te wijzigen, zonder dat je dan eerst moet inloggen op de BE.

Bedoel je met template de html template? Ik gebruik nu inderdaad de zelfde basis_template.html voor beide domeinen. Maar heb wel voor beide sites een eigen maintemplate via TV gemaakt. Betekent dit, dat je html templates niet meerdere malen kunt gebruiken? En bijv. voor elke FCE die je wil maken een aparte html moet hebben?

Wiechert

Op 20 dec. 2011, om 09:29 heeft Jigal van Hemert het volgende geschreven: