[TYPO3-UG Dutch] Multisite TS / Config

Ronald Wopereis woepwoep at gmail.com
Mon Dec 19 11:04:10 CET 2011

een eigen menu_2.lib naam en met de entryLevel op de id van siteB/typo3)

entryLevel heeft niks met id te maken, gewoon 0 voor top-menu level, 1 voor
submenu etc.
door de rootflag wordt bepaald wat 0,1, enz is

Op 19 december 2011 10:49 schreef HocomAdvies [ Wiechert Hooghwinkel ] <
info at hocom-advies.nl> het volgende: