[TYPO3-UG Dutch] Standaard image-element attributes verwijderen

Frank Weima weima at lift.nl
Thu Dec 8 15:23:59 CET 2011

Hallo mensen!

Nogmaals bedankt voor de vorige hulp over replacen van tags! Heel
leerzaam.

Ik zit nu opnieuw met een probleem, aangezien ik een mobiele versie van
een website ontwikkel in Typo3. Hierbij moet het mogelijk zijn dat de
website op alle platformen; prima te doen.

Met het volgende typoscript zorg ik ervoor dat een visual altijd wordt
weergegeven als deze niet in een element staat:

subparts.visual = COA
  subparts.visual {
    10 < styles.content.getLeft
    10.stdWrap.ifEmpty.cObject = COA
    10.stdWrap.ifEmpty.cObject {
      10 = CONTENT
      10.table = tt_content
      10.select {
        where = colPos = 0
        pidInList = 129
      }
    }
 }

Via css_styled_content e.d. heb ik de wrappende divs etc. al verwijderd,
maar automatisch komt er een 'width' en 'height'-attribute in de
geplaatste image. Met overrulers etc. lukt het mij echt niet om dit te
verwijderen. Blijkt ingebakken te zitten in de typocode.

Is er toch een mogelijkheid om de width+height attributes te
verwijderen?

Bedankt!

Gr. Frank