[TYPO3-UG Dutch] misschien een domme vraag, maar die bestaan niet heb ik eens gehoord :)

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Thu Dec 8 13:56:09 CET 2011

Hallo Niels,

Als je gebruik maakt van een formulier zou je misschien kunnen e-mailen
naar tt_news. Loek heeft hier een fijne extensie voor gemaakt.

http://typo3.org/extensions/repository/view/mail2news/current/

Maar als je data uit een andere database wilt ophalen, zou dit wellicht
kunnen met een cronjob en een te programmeren extensie die periodiek de
database uitleest en een tt_news records ervan bakt.

grtz Jacco

--
Met vriendelijke groet
Kind regards