[TYPO3-UG Dutch] Uitgelicht

Roel Zeilstra earoco at gmail.com
Fri Dec 9 11:05:14 CET 2011

Goeiemorgen,

Ik ben een leek op typo3 gebied en heb een probleem met het ophalen van
content uit een andere pagina.
Ik heb op de home pagina een blok voor uitgelicht.
Hierin moet een snapshot komen van de tekst die op de pagina uitgelicht
staat, (200 karakters).

Ik ben al 2 dagen bezig met zoeken hoe en wat maar kan nergens vinden hoe
ik de content uit de pagina uitgelicht lees
en hoe ik die op de home pagina aan het blok moet koppelen. Ik had wel een
paar dingen gevonden maar heb geen flauw idee hoe en wat.

Dus als er iemand is die mij wat kan uitleggen hierover zou fijn zijn.

Vriendelijk Dank
Roel Zeilstra

PS: Ik gebruik templaVoila plugin.

Mijn excuus als ik hem 2x heb verstuurd