[TYPO3-UG Dutch] tt_content media outerwrap wordt 2x geprint

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Wed Dec 7 13:21:46 CET 2011

Op 07-12-11 12:21, Daniel Doesburg schreef:
> Dat is een eitje voor een "insert record" in combinatie met een frame.
>
> Heb nu geen tijd het uit te leggen.
>
> Als ik vanavond weer terug ben, en jij bent er nog niet uit, zal ik een
> kleine handleiding maken.

Hoi Daniel,

Ik ben benieuwd :)

Dit komt in iedergeval al een heel eind in de goede richting:

tt_content {

   shortcut {
     20 {
       # remove standard datawrap of all text elements
       dataWrap = |
       stdWrap {
         # add div to normal col, leave others blank
         outerWrap = <div id="test2">|</div>
         outerWrap.if {
           equals.field = colPos
           value = 0
         }
       }
     }
   }
}

Ware het niet dat de titel van het eerste element nu ook wordt
ingesloten en die moet buiten de div staan..

Eventueel is dat op de lossen door de titel apart in te voeren, maar
wordt wel een beetje omslachtig.

--
met vriendelijke groet,

Muriel le Pair